God fortsättning på 2010!

Tjena,
Nu var det ett tag sen man uppdaterade här.
Tja. Egentligen ska man väl göra en såndär "vad jag gjort under 2009"...
Så ja liten sammanfattning av det gångna året.

Under år 2009 har jag:
  • Fyllt 20 år
  • Tagit körkort
  • Graderat till 1st degree black belt i Songahm Taekwondo
  • Gått med i Instruktörsprogrammet i Songahm Taekwondo
  • Varit på ett X antal studenter
  • Varit i Magaluf på Bartenderutbildning
  • Jobbat som Entrévärd i Båstad under Swedish Open
  • Pluggat Latin
  • Pluggat idrottspsykologi
  • Festat
  • Varit i Uddevalla
  • Varit på Liseberg
  • Varit på Bio
  • Varit i Portugal
  • Tävlat (kom 2a) i Taekwondo
  • Firat jul
  • Firat Nyår
  • Umgåtts med nära och kära
  • Sökt jobb (utan framgångar!)
  • Fått punktering på bilen
  • Haft svininfluensan(?????)
  • Skrivit Högskoleprovet
Det finns säkert en jäkla massa andra saker som jag gjort.... Men jaaa, jag är sjukt seg just nu, så kommer ej på något=)


Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: tack så mkt !

2010-01-07 @ 10:19:33
URL: http://veronicaberggren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com