Träningen^^

Yeeeeboo... Då har jag hållt i träningen idag...
Dagens pass såg ut såhär:
  • Inbugning
  • Uppvärming (Jogga, Höga hälar, Höga knän, Sick-Sack, Rusher)
  • Stretching (Framsida lår, Vader, Rumpa, Baksida lår, Split)
  • Box-träning (Jab - Cross och Jab - Cross - Hook)
  • Materialträning inför Gradering (Former, Vapen, Brädor, Enstegs-sparring, Självförsvar)
  • Utbugning
För er som inte vet så tränar jag Taekwondo i Lunds Songahm Taekwondo Klubb. Enda klubben i hela Sverige som utövar Songahm Taekwondo (Tillhör WTTU).


Ja, jag lovade ju lite bilder. Så då kommer några här!

JOEL OCH JAG!
Så jäkla mycket glädje det är över denna bilden!=) Joel, för er som inte vet, har Downsyndrom och konfirmerades på Åhuslägret 2008. Sjukt söt kille!=) Jag var "rumsledare" för bland annat hans rum under ASC-lägret.
(Bilden togs av Joel, med min kamera, söndagen den 1 november 2009 på Åhusgården under ASC-läger 2009, OH HAPPY DAY!)


JAG!
Idag fick jag mitt Songahm-bälte! På detta står det "Mattias Lindvall" och på mitt andra som jag själv beställde står det "See-Hwan Lindvall" (Mitt koreanska förnamn).



JAG!
Baksidan på Instruktörsdräkten=) Mycket fint^^


JAG!
"Sparring-Stance!"


LEADERSHIP PROGRAM!
Sådana här märken får man på ärmarna på dräkten när man går med i Insturktörsprogrammet.
"Leadership Program Creating Tomorrows Leaders One Black Belt At A Time"


WTTU!
Och ett sådant här märke skall ALLA i Lunds Songahm Taekwondo Klubb bära över höger bröst på dräkten!





Sådär ja! Det var bilderna det:)
Hoppas det blev någorlunda bra...
Ajaa, nu ska jag käka min kaka, dricka min juice och sen borsta tänderna och Slagga!!!!!!! ZzZzZzZz!^^

Sov gott med er!
Ciaao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aw söt bild på dig och Joel :P Han är för go!

2009-11-12 @ 21:14:29
URL: http://goodbyejupiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com