Segis

Ja, då har denna dagen typ gått.

Började med att jag vaknade 9:45 i morse och tänkte: "Åh, fan va najs! Då har jag 1,5h på mig o duscha o klä mig o käka frukost till kursutvärderingen och föreläsningarna börjar...
Men, klockan 9:55 ringer min kära Finska vän, Daniela, och frågar: "Mattias, kommer du inte till kursutvärderingen?"
Så jag svarar: "Jo, men va fan... den börjar väl inte förrän 11:15?"... Så när vi väl pratat klart sprang jag upp och kollade schemat... Och va tror ni då man upptäcker, om inte att den jäkla kursutvärderingen börjar redan 10:15... så det blev, dusch, klä mig, borsta tänder och cykla till "skolan"... Detta hann jag på 20minuter!:P

Sedan bar det av för att handla med bror min... Han skulle köpa en dator... och jag var tvungen o köpa sladdar och telefon o brandvarnare... (Jag bor numera i källaren!)^^

Jaa... snart är det mat, och sen träning... För er som inte vet så tränar jag Taekwondo i Lunds Songahm Taekwondo Klubb. Jag har 1st Degree Black Belt och är Instruktörskandidat (vilket innebär att jag utbildar mig till instruktör!).

Ja, skriver nog en rad när jag kommer hem från träningen.

Ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com