"Paranormal Activity"

Goddagens!
Ja, igår såg man filmen "Paranormal Activity" (streamad online) tillsammans med mina kära vänner: Kris, Lotte, Johannes, Jonas och Ida.
Vad ska man säga om självaste filmen?
- Det är en skräckfilm, men utan såna typiska "skräckinslag". Den är bara allmänt "Psykiskt obehaglig"... Vilket JAG avskyr!:P
Man bör nog inte se den om man är lite smått paranoid av sig!
Men för er som inte gillar skräck pga "monster" och mördare, massa blod och köttslamsor och konstiga telefonsamtal. Tjaa, då passar nog denna filmen er bättre!:P
Man kan väl säga att SKRÄCK-faktorn var på skala 1-10 runt 5.
Men när det handlar om att den sätter sig psykiskt och bara är allmänt obehaglig så det lite så, kryper under skinnet på en... då får den på skala 1-10 en 8a...

Jag fick höra av min kära vän att folk "Börjat gråta av att ha sett trailern"... Så, på så sätt blev det väl en liten "besvikelse". Man väntade sig att man skulle verkligen DÖ eller något av filmen, men så var inte fallet. Rädd blev man i alla fall stundtals.

Nej, nu ska jag byta om och dra mig till min träning.

Jag uppdaterar lite med bilder och så senare ikväll!


(http://www.beyondrace.com/images/stories/paranormal.jpg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com