Flytten till källaren

Tjena tjena!
Då sitter jag nu i mitt nya rum... i Källaren(!).
Bror min flyttade hem igen, så det blev till att lämna hans rum, så han kunde få tillbaka det... och jag hade alternativet att ta mitt gala rum som ligger brevid Mamma och Pappas... eller ta källaren...
Klart jag väljer källaren då... det är varmt i rummet, jag hade redan lite möbler, tv, tv-spel o sånt där nere... Så det var bara att bära en säng och ännu en tv-skärm, dator, bord, datorskärm...
Så nu ser det faktiskt GANSKA så najs ut här nere...
Jag har källaringång, jag har fönster, fick köpa en bärbar telefon och ett gitarrställ...
Men jaa... Jag ska lägga upp en liten film o bilder hur det ser ut i mitt kära rum nu.

Ha det fint sålänge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com