Börjar närma sig nu!!!!

Tjenis!
Var ett tag sen nu...
Inget nytt som hänt på sistone i alla fall. Sökt jobb osv som vanligt.
Har träning om ca 2h... Den yngre gruppen som man ska instruera ikväll.

Ja, och det börjar närma sig Portugal med stormsteg...:O
För er som inte vet, så åker jag till Portugal om 2,5 vecka, dvs fredag 11/12, för att ställa upp i "Songahm Taekwondo European Tournament". Det ska bli riktigt kul. Jag är enda svensken som åker ner. Det är min första tävling i Taekwondo, så det kommer bli GRYMT spännande! Jag skall tävla i:
  • Traditionell form (Poomsae)
  • Vapenform
  • Sparring
Så jag åker, som sagt ner till Portugal den 11/12 och åker hem igen den 13/12. Så det blir bara en snabbvisit. Men det kommer säkert bli riktigt awesome! Jag har faktiskt aldrig varit i Portugal heller. Så det blir 2 nya saker för mig!

Ajaa, nu ska jag dra mig och förbereda träningen för ikväll. Sen måste jag nog plugga lite, har hemtentamen på måndag-tisdag...!:P

Ha det gütt!

Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: ja verkar ju fett kul!

2009-11-26 @ 15:48:19
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

sv: haha det är vi nog alla ;) inte alla som vågar visa det bara haha

2009-12-04 @ 12:43:03
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com