Dålig på uppdatera!

Tja,

Jag vet att jag är typ sjukt dålig på att uppdatera. Men ibland orkar jag bara inte, och ibland hinner jag bara inte.
Vad jag vet så är det inte så jäkla många läsare heller, så va fan XD

Och bilder... jaa:P Hahaa, jag e ju inte direkt någon linslus...:)
Men men, på fredag så åker jag till Portugal!:D Ska bli riktigt kul!=) Förhoppningsvis kommer det en del bilder DÄRIFRÅN!:)

Och imorgon ska jag faktiskt Gradera i Taekwondon. Kommer gå sådärXD har inte riktigt hunnit öva så mkt som jag kanske borde. Men men:) det får gå som det går!


Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: a det är synd:/ nedå det har du inte!

2009-12-06 @ 23:17:08
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com